Wednesday, January 6, 2010

Saya dan penulis blog itu

Saya ingin bercerita mengenai saya dan seorang penulis blog, saya sudah mengikuti blog beliau selama berbulan-bulan. Saya tidak ingat bagaimana saya terjumpa blog tersebut, seingat saya pada suatu malam di rumah sewa saya, terdapat wireless dan saya melompat dari satu blog ke satu blog membaca mengenai apa yang dekat di hati, yang boleh mengurangkan rusuh di hati saat itu. Dan bermulalah saat saya berjumpa blog beliau, saya tidak pasti kenapa saya sangat suka blog beliau, beliau bukanlah sesiapa2, beliau juga tidak lah menulis sesuatu yang sangat bombastik tetapi realistik walaupun banyak benda yang saya tidak mampu bersetuju dengan beliau. Saya jarang meminati sesuatu blog sehingga mampu bertahan sehingga lama ini, saya cepat bosan. Tulisan beliau juga tidak sempurna, saya sangat tidak meminati blog yang menggunakan bahasa rojak, tetapi lain sekali dengan blog beliau ini, blog beliau ini penuh dengan kesalahan ejaan, tetapi saya masih suka, aduh suka yang bagaimana itu ya, suka yang tidak tahu diterangkan di sini,


bersambung.......

No comments:

Post a Comment